سوالات عمومی
چگونه می توان در صورت مسدود بودن پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه این پیامک ها را فعال نمود ؟ به منظور رفع این محدودیت و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی مشترکین همراه اول می توانند عدد2 را به شماره 8999 و مشترکین ایرانسل عدد 1را به شماره 5005 پیامک نمایند.
سوالات امور مشترکین
1- نحوه استفاده از تخفیف مشترکین چگونه می باشد ؟ کلیه مشترکین می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر و مطابق با مشخصات ثبت شده در فرم اشتراک از تخفیفات مذکور استفاده نمایند. 2- آدرس ، تلفن و سایر مشخصات مشترکین را چگونه می توان اصلاح نمود ؟ جهت تغییر اطلاعات محل سکونت ، شماره های تماس و سایر اطلاعات ، با واحد امور مشترکین ، شماره 33531419-026 تماس حاصل نموده و یا با مراجعه به هریک از شعب و اعلام به صندوقداران اقدام نمائید. 3 - آیا شرایط سنی و جنسیتی در نحوه اشتراک موثر می باشد ؟ کد اشتراک برای مشترکین با حداقل سنی 15 سال صادر می گردد . 4 - درصورت مسدود بودن پیامک های تبلیغاتی برای مشترکین پیامک ارسال می گردد ؟ خیر درصورت مسدود بودن پیامک های مذکور برای مشترکین ارسال نمی گردد
سوالات فروشگاهی
1- آیا محصولات در فروشگاههای آریسا بصورت یکسان توزیع می گردد ؟ - توزیع کالا در کلیه فروشگاهها یکسان می باشد به استثناء مواردی که محصول متناسب با شرایط اقلیمی منطقه نباشد تنها تفاوت در حجم فروشگاه و گردش کالا می باشد. چنانچه از سوالات بالا پاسخ خود را پیدا نکردیده اید مطرح بفرمایید.